Egyedi karácsonyi ajándékok azoknak, akik imádnak utazni

karácsonyi ajándék
Shutterstock

Közeleg a karácsony, ilyenkor sokakat elfog a tanácstalanság, hiszen mindenki olyan ajándékot akar adni szeretteinknek, amik később nem a szekrény alján porosodnak majd. Mutatunk pár különleges ajándékötletet, aminek biztosan örülnek majd a nagyutazók!

A világjáróknak: egyedi fényképes bőrönd

Fotó: YourSuprise

Kellemetlen helyzet, amikor a repülőtéren véletlenül összekeverednek az ugyanúgy kinéző bőröndök. Mivel a legtöbb ember a nagyobb üzletláncoktól szerzi be a repülőgépre felvihető bőröndöket, ezért szinte kikerülhetetlen, hogy ne találkozzunk a saját csomagunk hasonmásával valahol – kivéve, persze, ha egy olyanra teszünk szert, amin egy általunk készített, egyedi kép van.

A YourSuprise-nál pontosan ezzel foglalkoznak: az oldalon többféle méret közül válogathatunk. Van köztük kabinméretű és XL-es verzió is, de ha az egész családnak egyedi ajándékot adnánk, egy hármas szettbe is beruházhatunk.

Az autós utazóknak: elektromos ételhordó

Fotó: KitchenShop

Európán belül autóval könnyedén eljuthatunk egy-egy országba. Ha viszont már meguntuk a szendvicseket, vagy csak szívesebben ennénk az otthoni kedvencből, akkor az elektromos ételhordókat nekünk találták ki. Az interneten számos design közül válogathatunk, mi most a KitchenShop egyik termékét, német Unold által gyártott, 35 wattos teljesítménnyel bíró ételhordót ajánljuk, de érdemes több helyről is böngészni.

Karácsonyi játékunkban is ajándékokkal gazdagodhatsz: Játssz és nyerj: adventi kvízjáték a Drive Magazinon!

A sátrazóknak: hordozható kávéfőző

Sokan szeretik egy finom, forró kávéval indítani a napot, ám ez a természetközeli helyeken kisebb kihívás is lehet. Bár a sátrazáshoz elektromos főzőlapot is vihetünk magunkkal, egy jó kávé elkészítéséhez bőven elég egy könnyű, kompakt kávéfőző. Ilyen például a Caffe2go Presso XI terméke, mely nagy teljesítményű akkumulátorának köszönhetően egy töltéssel akár hét eszpresszót is el tud készíteni.

Annak, aki gyakran elhagy valamit: mini GPS nyomkövető

Fotó: Shutterstock

Az utazások alatt sajnos megeshet, hogy elhagyunk néhány dolgot. Egy-egy pólóért talán nem fogunk annyira szomorkodni, de ha olyan fontos tárgyak hiányoznak a táskából, mint a kulcscsomó, az iratok vagy netalántán a pénztárcánk, akkor az gyorsan elronthatja a nyaralást.

Szerencsére mára számos nyomkövető termék létezik: vannak, amiket egyszerűen a táskánkba rakhatunk, vannak kulcstartós kiszerelésben elérhetők, és vannak kerékpárra szerelhetők is. Ezeknek a helyzetét egy telefonos applikáció segítségével kérhetjük le, a Flexcom oldalán, de az Alzán is találhatunk belőlük.

Ezt olvastad már? Az egyetlen aranyszabály a tökéletes forralt borhoz

Az élménykeresőknek: Feldobox ajándékutalvány

A Feldobox kínálatában többféle csomag közül választhatunk, így tematikus ajándékkal is meg tudjuk lepni szeretteinket. A dobozokban az utalvány mellett egy tájékoztatófüzet is megtalálható, ahol azokról az élményekről, programlehetőségekről olvashatunk bővebben, melyeket a kuponnak köszönhetően meglátogat az adott személy. Hogy pár témát említsünk, a Feldobox kínálatában van wellness üdülés, adrenalin élménycsomag, gasztronómiai élménycsomag, de különböző hobbikat érintő doboz is.

A csomagokat online, de személyes módon is beszerezhetjük, ugyanis a cégnek vannak kihelyezett automatái is, amelyekből egyszerűen hozzájuthatunk a dobozokhoz.

A felfedezőknek: Airbnb-ajándékkártya

Ha valamelyik szerettünk a hotelek helyett inkább az Airbnb-szállásokat választja, az Airbnb-utalvánnyal nem lőhetünk mellé. A kártyákkal nemcsak utazást, de egyedi élményprogramokat is vásárolhatunk, valamint online és kártya formában is oda tudjuk ajándékozni.

Cikkünk nem tartalmazott szponzorált tartalmat.

Kövessétek a közösségi csatornáinkat is, így nem maradtok le folyamatosan frissülő tartalmainkról: Drive Magazine néven ott vagyunk a TikTokon, az Instagramon, a YouTube-on és a Facebookon is!