Utazz a Spotify-listád alapján!

„Válassz desztinációt a zenei ízlésed és a hangulatod alapján!" – mondja az új kampány.

Fotó: Shutterstock

A Spotify az easyJettel együttműködve elindította a „Listen & Book” nevű új kampányt. Mi lehet ez az érdekes projekt? Most kiderül!

A cél az, hogy a Spotify-felhasználók személyre szabott utazási ajánlatokat kapjanak a hangulatuk és az általuk hallgatott zenék alapján. Valójában ez egy új megközelítése az utazás szervezésnek, de lássuk be, van benne fantázia, hiszen a zenék remek inspirációt adhatnak a nagy utazóknak, hogy egyedi, csak nekik való kalandos vakációkat állítsanak össze.

A mesterséges intelligencia az idegenvezetőd

Fotó: Shutterstock

A Listen & Book a Spotify egyedülálló streaming intelligenciája segítségével a hallgatási szokások alapján meghatározza a felhasználó igazi „kalandor stílusát" – ha létezik egyáltalán ilyen, hogy utazási stílus... A rendszer a zenehallgatási szokások alapján európai úti célokkal kapcsolja össze a hallgatót, persze olyan helyekkel, ahova az easyJet járatai is repülnek.

A mesterséges intelligencia például azoknak a Spotify-felhasználóknak, akik szeretnek nyugodt chill zenéket hallgatni, a lisszaboni botanikus kertbe ajánl sétát, vagy spa utazást kínál Helsinkibe, vagy akár Izlandra kalauzolja, hogy megnézze az északi fényt.

Mi a meghatározó?

A robot a dal hangulata (mennyire vidám, pozitív a szövege), az ereje és a tempója alapján csoportosítja a zenéket. Richard Frankel, a Spotify kreatív igazgatója nem titkolja, hogy ezzel az új funkcióval egyszerre feltérképezik a fogyasztói szokásokat és közben innovatív módon szeretnék elérni, hogy a hallgatók hűségesek maradjanak a márkához.

Extrák

Akik regisztrálnak, megoszthatják a közösségi médiában az utazási célpontjaikat, élményeiket, repülőjegyet foglalhatnak az easyJet segítségével vagy meghallgathatnak egy személyre szabott lejátszási listát a Spotify-on. A microsite persze élő zenére, koncertekre is ad tippeket: az ízlésed alapján, a neked ajánlott desztináció közelében programokat, szórakozóhelyeket is felajánl, hogy teljes legyen az utazási élmény. A kampánynak az is a célja, hogy megmutassa a Spotify-hallgatóknak: a zene egy közös nyelv és összeköt bennünket, rajta keresztül közös élményeket is szerezhetünk.

AMI MÉG ÉRDEKELHET