A szuperhibrid, amire szükséged van

Bemutatjuk a Honda CR-V e:HEV Sport Line-t, az egyik legjobb városi hibrid SUV-t.

Fotó: Honda

A Honda CR-V Sport Line hibridkivitele legalább akkora hangsúlyt helyez az autózás örömére és a praktikus használatra, mint a legmodernebb hajtástechnológiára. Tökéletes egység született.

Első benyomásunk az autóval kapcsolatban, hogy nagyon egyben van. Robusztussága a formatervezők által látványosra csiszolt vonalakkal sokkal inkább sugároz tettrekészséget, mint agressziót, a modellfrissítéssel bevezetett Crystal Black és Platinum White fényezések a fekete krómelemekkel és a vadonatúj felnikkel hangsúlyozzák a sportosságot. Kiállásával hívogat a CR-V, hogy belül is felfedezzük, és ott sem csalódunk. A modellfrissítéssel az utastérbe került anyagok kimagasló minőségűek, az összeszerelésük a márkától megszokott magas színvonalú. A környezet otthonos, tágas, mindenkinek és mindennek jut hely bőven, a vezető minden információhoz könnyedén hozzájut.

Dinamizmus az utakon

Fotó: Honda

A Sport Line kivitel a dinamizmust nemcsak takarékossággal és alacsony károsanyag-kibocsátással kombinálja, hanem maximálisan óvja is utasait.

Ebben a kocsiban tényleg minden ma ismert aktív és passzív biztonsági megoldás benne van.

A Honda mérnökei által kifejlesztett ACE (Advanced Compatibility Engineering) rendszer legfrissebb változata tudományosan tervezetten felel az ütközési energia elnyeléséért, miközben odabent a Honda Sensing csomag menetbiztonsági és vezetés-támogató egységei működnek észrevétlenül, de roppant hatékonyan. Az összes berendezés tételes felsorolása külön cikket igényelne, ezért itt most csak annyit, hogy tényleg teljes a paletta.

Magasabb szinten

Fotó: Honda

Menet közben folyamatosan érezzük, hogy a Sport Line elnevezés nem üres szójáték vagy ígéret, hiszen a CR-V e:HEV-ben dolgozó, 2.0 i-VTEC kódjelű benzines egység 145 lóerős (6200/perc fordulatnál jelentkező) csúcsteljesítménye mindenre elég, ráadásul a lítiumion-akkumulátorcsomagról táplált villanymotor 184 LE-vel és 315 Nm-es maximális forgatónyomatékkal teszi még gyorsabbá és élvezetesebbé az utazást. A relatíve könnyű és rendkívül merev, alacsony súlypontú karosszériaszerkezethez fejlett első és hátsó felfüggesztés kapcsolódik, a kormánymű változó áttételű, a Real Time AWD névre keresztelt, intelligens vezérlőegységgel (Intelligent Control System) irányított összkerékhajtási rendszer pedig a Honda olyan, legfrissebb technikai megoldása, amely a megnövelt szabadhasmagassággal karöltve komoly terepképességekkel is felruházza a CR-V-t.

A Honda CR-V Sport Line arról győzött meg minket, hogy a márkánál a modell- frissítést nem az autóiparban gyakori kozmetikázással és plasztikázással úszták meg, hanem egy kiváló alapot tökéletesítettek és emeltek nemcsak mai szintre, de annál sokkal magasabbra.

3 kedvenc extránk

Fotó: Honda

  • Active Noise Control: A menetzajok kiszűrésével teremt teljesen nyugodt és pihentető atmoszférát az utastérben.
  • Black Edition bőrülések: A Sport Line „feketéi" nemcsak dögösen néznek ki, de rendkívül kényelmesek is.
  • Intelligens sebességhatároló: A táblafelismerő rendszer segítségével a kocsit mindig arra a sebességre állítja be, amekkorát a legutóbb elhagyott jelzőtábla megenged.

A Honda CR-V e:HEV számokban

Fotó: Honda

  • Motor: benzin-elektromos hibrid
  • Lökettérfogat: 1993 cm3
  • Max. teljesítmény: 107 KW/175 Nm
  • H/Sz/M: 4600/1855/1679 mm
  • Tengelytáv: 2663 mm
  • Csomagtartó: 497–694 liter
  • Max. sebesség: 180 km/h
  • Gyorsulás (0–100 km/h): 8,8 s
  • Gyári kombinált fogyasztás: 5,4–7,9 l / 100 km
  • Alapár (hibrid): 11 999 000 forint
  • A Sport Line alapára: 12 999 000 forint
AMI MÉG ÉRDEKELHET